| [POST OFICIAL] CARA AL NOU | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
Puxel Admin
Mensajes : 47 Fecha de inscripción : 17/06/2008 Edad : 33 Localización : Castelló
| Tema: [POST OFICIAL] CARA AL NOU Lun Dic 01, 2008 6:21 am | |
| Nom: Cara al Nou Estil: Otros. Discogràfica: EstudioKenpu. EK Correu: caraalnou@gmail.com Biografia (en construcció): Grup creat a Sorita del maestrat Membres del grup: Puxel Puto Amo Dios (Axel Heindrix Knoffler) - Guitarra SOLISTA. Willi (Oriol) - Baix. Champi, Xusso, Xupi, Haruki... (Josep o Jaime segons manos libres) - La moral i Harmònica (xD) Kuni (Núria) - Guitarra i Cantante femenina. Super80 (Santi) - Veu Oficial. Meluseta (Laura) ------------ Coros. Kogollita (Maria) ------------ Coros. Artemis (Elsa) --------------- Coros. Suiss (Núria) ----------------- Coros. Molinerika (Cristina) - Jaula. SuperPau (Pablo) - Flauta (segur que sap tocarla) -------------------------------------------------------- PRÓXIMAMENT: WEB APART DEL MYSPACE I MES. AIXÒ S'ANIRÀ AMPLIANT.
Última edición por Puxel el Lun Dic 01, 2008 8:43 pm, editado 8 veces | |
|
| |
Puxel Admin
Mensajes : 47 Fecha de inscripción : 17/06/2008 Edad : 33 Localización : Castelló
| Tema: Re: [POST OFICIAL] CARA AL NOU Lun Dic 01, 2008 6:46 am | |
| Son les 4:30 del matí i m'aburreixo mol, així que he fet això XD
Si algú creu que algo està malament que o comuniqui, si algu vol afegir algo també, i si voleu composar o escriure una biografía TAMBÉ.
Si, el logo es cutre, feu un vosaltres vagos. I si, suposo que el 9 de Facha 9 te copyright y tal, que els fotin, a ningú li importa les demandes i tal no? pos eso.
Salut! | |
|
| |
Xusso
Mensajes : 74 Fecha de inscripción : 19/06/2008 Edad : 33 Localización : 41°23′N 2°10′E
| Tema: Re: [POST OFICIAL] CARA AL NOU Lun Dic 01, 2008 8:29 pm | |
| jo crec que on diu "Puxel (axel) Guitarra" hauria de dir "Puxel (axel) Guitarra SOLISTA" per reflexar el teu domini de les cordes.
i a mi em pots canviar per la Cuni en guitarra i posar "moral", per exemple.
P.S: Harmònica va amb "H".
_ | |
|
| |
Puxel Admin
| Tema: Re: [POST OFICIAL] CARA AL NOU Lun Dic 01, 2008 8:35 pm | |
| - Xusso escribió:
- jo crec que on diu "Puxel (axel) Guitarra" hauria de dir "Puxel (axel) Guitarra SOLISTA" per reflexar el teu domini de les cordes.
i a mi em pots canviar per la Cuni en guitarra i posar "moral", per exemple.
P.S: Harmònica va amb "H".
_ Ja ta ¬¬. | |
|
| |
Xusso
Mensajes : 74 Fecha de inscripción : 19/06/2008 Edad : 33 Localización : 41°23′N 2°10′E
| Tema: Re: [POST OFICIAL] CARA AL NOU Lun Dic 01, 2008 8:38 pm | |
| encara diria més! jo penso que de mote hauries de posar:
Puxel Puto Amo Dios (Axel Heindrix Knoffler) Guitarra SOLISTA | |
|
| |
Puxel Admin
| Tema: Re: [POST OFICIAL] CARA AL NOU Lun Dic 01, 2008 8:43 pm | |
| - Xusso escribió:
- encara diria més! jo penso que de mote hauries de posar:
Puxel Puto Amo Dios (Axel Heindrix Knoffler) Guitarra SOLISTA Lo Secundo. | |
|
| |
kogollita
| Tema: Re: [POST OFICIAL] CARA AL NOU Lun Dic 01, 2008 8:51 pm | |
| xDD li has fet el myspace y tot!! xDD propers concerts?
la cris a la jaula i la suis a la barra
p.d. pablo es toca la flauta | |
|
| |
Moli
Mensajes : 100 Fecha de inscripción : 30/06/2008 Edad : 34 Localización : El Prat de Llobregat (bcn)
| Tema: Re: [POST OFICIAL] CARA AL NOU Lun Dic 01, 2008 9:56 pm | |
| Jaula....¬¬ | |
|
| |
Puxel Admin
| Tema: Re: [POST OFICIAL] CARA AL NOU Lun Dic 01, 2008 9:57 pm | |
| - Moli escribió:
- Jaula....¬¬
Va pos digues a que feota! xD | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: [POST OFICIAL] CARA AL NOU | |
| |
|
| |
| [POST OFICIAL] CARA AL NOU | |