Okupes de Sorita
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Okupes de Sorita

Aquí estamos, porque hemos venido.
 
ÍndicePortalÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Pont de l'1 de Novembre

Ir abajo 
+3
Cuni
Moli
Xusso
7 participantes
Ir a la página : 1, 2, 3  Siguiente
AutorMensaje
Xusso




Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : 41°23′N 2°10′E

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeMar Oct 07, 2008 11:51 pm

Aviam, l'Oriol m'està dient que potser el correllengua de Llorenç és el dia 1 de Novembre (31, 1 o 2 no se sap). Malauradament, aquell mateix cap de setmana volíem anar a Port Aventura (lloc barato) i al saló del Manga (Lloc Axel).

A més, aquests tres lloc formen un triangle de costats 111km, 43km i 51,5 km. Si fem la bisectriu de l'angle Nord, que a més és l'origen de coordenades, com es diu el venedor de bitllets de l'estació de Sant Andreu?

11 afro 11

i la solució al problema és:


NECESSITO SABER ON NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEM!!!!


lol!
Volver arriba Ir abajo
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeMiér Oct 08, 2008 6:03 pm

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD mor Xusso (11 :arfro: 11)


Voliem anar a Port Aventura? Jo això no ho sabia! (bueno, que ho vam parlar sí, però molta gent no podia...no? o si?)
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Cuni

Cuni


Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 06/07/2008
Localización : L'Hospitalet

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeMiér Oct 08, 2008 7:41 pm

AVERRE MAMONS!
Si veniu per al manga m'ho dieu ja! Bueno jo he demanat les entrades, si no hi anem no passa res, les puc donar a altra gent, oi que podriem anar a port aventura? Estaria molt be...seia molt guai...i a Llorenç...que encara m'agrada més la idea...i si fem la quedada de l'1 de novembre, i li canviem el nom, en lloc de la quedada del salo, li diem la de l'1 de novembre?
Va home que no pasara res si no anem un any al salo, ademes sempre es el mateix...axel! que ja no t'hi deuen caber més trastos a casa!


Lo dicho, Port Aventura al novembre, MOLA. Pero llorenç MOLA MÉS.
Smile


responeu que jo tambe NECESSITO SABER ON NEM.
Per organitzar-me i aquestes coses!
Volver arriba Ir abajo
Laureta




Mensajes : 44
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : Terrassa

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeMiér Oct 08, 2008 11:55 pm

VOTO PER LLORENÇÇÇÇ!!!!! el Saló nom crida gaire! i port aventura diria que es més caret que anar a llorenç la veritat! XDDDD ara, hem de tenir caseta per dormir! =D

ahi lo suelto! XD
Volver arriba Ir abajo
http://www.fotolog.com/m3lus3ta
Artemis




Mensajes : 17
Fecha de inscripción : 30/06/2008

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeJue Oct 09, 2008 12:46 am

Però si no hi ha cap triangle que fagi 111 m, 43 i 51'5 km, 43 i 51'5 sumen menys que 111, no pot ser!
I NINGÚ SE N'HAVIA ADONAT! BABAUS!

Jo prefereixo sortir de Llorenç, que comença a rallar-me,
però vosaltres maneu.
En fi, ja avisareu.

Per cert, lo del triangle m'ho ha dit el Josep xD
Volver arriba Ir abajo
kogollita




Mensajes : 56
Fecha de inscripción : 19/06/2008

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeJue Oct 09, 2008 4:58 pm

pero aveure...que tenim 2 dies? podem anar al saló i al dia següent a l'altra opció ja sigui llorenç, port aventura, quedar-nos a barcelona, el k sigui...
Volver arriba Ir abajo
Puxel
Admin
Puxel


Mensajes : 47
Fecha de inscripción : 17/06/2008
Edad : 33
Localización : Castelló

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeVie Oct 10, 2008 12:40 am

A mi tan sem en fot... la pasta me la gastaré igual.

Pero bueno si es te que tindre en compte, no he anat mai a port aventura... ^^

Pero ma dit el xusso que l'oriol toca a llorenç.

Així que com vulgueu

A mi el saló en si em dona igual, 200€ que ahorrare (taría be anari, pero tampoc pasa res)
Volver arriba Ir abajo
http://www.estudiokenpu.com
Xusso




Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : 41°23′N 2°10′E

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeVie Oct 10, 2008 12:47 am

Per cert, ara m'he enrecordat que el 31 jo tinc festa perque és dia de lliure elecció, és de norma general en instituts públics o sóc l'únic?
Volver arriba Ir abajo
kogollita




Mensajes : 56
Fecha de inscripción : 19/06/2008

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeVie Oct 10, 2008 4:47 pm

a mi m'han donat de festa el dia 3 de novembre...
Volver arriba Ir abajo
Puxel
Admin
Puxel


Mensajes : 47
Fecha de inscripción : 17/06/2008
Edad : 33
Localización : Castelló

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeVie Oct 10, 2008 6:22 pm

Xusso escribió:
Per cert, ara m'he enrecordat que el 31 jo tinc festa perque és dia de lliure elecció, és de norma general en instituts públics o sóc l'únic?

No no que yo també tinc festa !!!

.....


....



..





XDDDD
Volver arriba Ir abajo
http://www.estudiokenpu.com
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeSáb Oct 11, 2008 12:48 pm

Xusso escribió:
Per cert, ara m'he enrecordat que el 31 jo tinc festa perque és dia de lliure elecció, és de norma general en instituts públics o sóc l'únic?

Yeah, jo també tinc festa!!

(per què a Terrassa heu de ser diferents? ¬¬)
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
kogollita




Mensajes : 56
Fecha de inscripción : 19/06/2008

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeSáb Oct 11, 2008 5:53 pm

xk som retardats! contenta?

igualmnt divendres a la tarda festa
Volver arriba Ir abajo
Laureta




Mensajes : 44
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : Terrassa

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeDom Oct 12, 2008 1:17 am

kogollita escribió:
xk som retardats! contenta?

igualmnt divendres a la tarda festa


Maria, sense voler t'he eviat el missatge que havia de postejar, com a privat xDDDDD soorrryyy!!! XDD



bueno que si, que yo tb tinc festa el dia 3, i ke segurament els retardats son els altres ¬¬ gentussa! XD

i ke voto per llorenç, tot i ke m'és igual ^^
Volver arriba Ir abajo
http://www.fotolog.com/m3lus3ta
Xusso




Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : 41°23′N 2°10′E

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeLun Oct 13, 2008 12:01 am

feu festa el dia 3, no teniu aire condicionat...
Volver arriba Ir abajo
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeLun Oct 13, 2008 8:53 pm

Aire acondicionat?
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Xusso




Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : 41°23′N 2°10′E

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeLun Oct 13, 2008 11:38 pm

Perquè hi fa calor
Volver arriba Ir abajo
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeMar Oct 14, 2008 12:24 am

dish xD
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Xusso




Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : 41°23′N 2°10′E

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeMar Oct 14, 2008 5:52 pm

Aviam, l'Oriol m'ha dit que no fan el concert al final, així que jo penso que podríem passar d'anar a Llorenç, més que res perquè l'Oriol i la Elsa ja viuen per allà tot l'any i sempre hi anem.

D'altra banda m'han dit que Port Aventura està com un ou el dia de Tots Sants, que hi va haver gent que l'any passat van poder pujar només a tres atraccions.

Per acabar, val a dir que no em sortit de festa per Barcelona mai... (abans del 25 d'Octubre clar)
Volver arriba Ir abajo
kogollita




Mensajes : 56
Fecha de inscripción : 19/06/2008

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeMar Oct 14, 2008 9:29 pm

a mi avui tmb m'han dit k port aventura està molt plena, unes de la meva classe l'any passat es van tirar fins 3 hores fent cua. Com vulgueu...

escolta xusso! tu cuan faràs la venda de castanyes?
Volver arriba Ir abajo
kogollita




Mensajes : 56
Fecha de inscripción : 19/06/2008

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeMar Oct 14, 2008 9:34 pm

per cert! us agraden els panellets, xk en faré, puc portar^^
Volver arriba Ir abajo
Xusso




Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : 41°23′N 2°10′E

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeMiér Oct 15, 2008 12:40 am

potser no la fem, lo que es més probable és que treballi al nadal, lo que encara no sé es si amb dies festius inclosos o no.
Volver arriba Ir abajo
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeMiér Oct 15, 2008 8:32 pm

La venda o la nit de festa?:O
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Xusso




Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : 41°23′N 2°10′E

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeJue Oct 16, 2008 1:14 am

la venda
Volver arriba Ir abajo
Cuni

Cuni


Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 06/07/2008
Localización : L'Hospitalet

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeJue Oct 16, 2008 9:09 pm

CHUPIIIIII
A mi tb m'ha donat festa el dia 31!!
I jo tb puc portar panellets! ÑÑÑÑÑAAAAAM Very Happy


A vere la opcio port aventura esta de puta mare pero us u dic aixi, passo de fer cues de tres hores macho quin puto pal! I esque teniu raó hi haura una gentada que fliparem...

Jo...jo volia anar a llorenç a fer festa...bah bah segur que mai us ho passeu tant be al vostre poble cm quan hi anem nosaltres ehhhh???

Bé ja direu que fem, les entrades x al manga estan demanades...potser si tots tinguesim festa el 31 si que podriem fer un port aventura i despres passar el cap de setmana x bcn...


un peto!
Volver arriba Ir abajo
kogollita




Mensajes : 56
Fecha de inscripción : 19/06/2008

Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitimeJue Oct 16, 2008 9:29 pm

home jo a les 15h. del 31 podria agafar un tren cap a barcelona...despés de classe... aniria de cul, pero ja agafaria l'autobus o demanaria k em portesin a l'estació amb el cotxe i dino un entrepà, k laura te apuntas a la gimcana isnti-casa-tren?

nomès si es necessari
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Pont de l'1 de Novembre Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Pont de l'1 de Novembre
Volver arriba 
Página 1 de 3.Ir a la página : 1, 2, 3  Siguiente

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Okupes de Sorita :: Penya :: KDD'S-
Cambiar a: