Okupes de Sorita
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Okupes de Sorita

Aquí estamos, porque hemos venido.
 
ÍndicePortalÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Festa Major del Prat

Ir abajo 
5 participantes
AutorMensaje
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeLun Sep 08, 2008 11:02 pm

Bé...primer de tot, no, no venen Obrint Pas, i m'han dit que és perquè com Facto Delafé i Sidonie no van poder tocar a la platja a l'estiu perquè la nit quan tocava plovia, els van canviar per ells en festes.

Total, que el programa tampoc és gran cosa..fico aquí les coses més interessants de divendres i dissabte, i la resta si hi ha pàgina web o algo ja us ho diré.
Són del 26 al 29 de setembre, by the way.

DIVENDRES 26
20h Cercavila
21h Pregó
21.30h Cercavila
22h Demostració de balls i campionat
23h Ball de festa major (orquesta) 6€
23h Sessió Golfa La Cirquera. (¿)
23.30h Concert Lori Meyers

DISSABTE 27
Balblabla
17.30h JOTAS (lol)
18h trobada de castellers / espectacle/ musiques al parc/ xocolatada
19h música pel carrer
19.30h músiques al parc (concert de cúmbia-jazz-rumba)
21h Pratifoc
22h concert (ska-rocksteady-reggae-soul) / Muchachito
23h orquestra
01h orquestra
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Laureta




Mensajes : 44
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : Terrassa

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeMar Sep 09, 2008 2:03 am

a mi m'és igual el que fagin! jo vull anar ! xDDD que l'any passat m'ho vaiig pasar de puuta mare! XD a més, només é suna excusa més per veurens, aixi que senyors, que més dona? xD

ale! ahi dejo mi opinión! =D si puc, compta amb mi cris ^^
Volver arriba Ir abajo
http://www.fotolog.com/m3lus3ta
Cuni

Cuni


Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 06/07/2008
Localización : L'Hospitalet

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeMar Sep 09, 2008 2:52 am

M'HI APUNTO!
Very Happy
Per cert que cabrons! jo volia anar al correfoc de la mercè! Si el correfoc és divendres jo vinc dissabte, i si es dissabte no hi anire, perque estare amb vosaltres, els de l'esplai m mataran pero bueno ho entendran, és clar, que són els okupes!
Bé nois lo diiicho que yo me apunto, i ja de pas podem fer alguna escapada a la cerve/bcn chupitos a 1€ Wink
Volver arriba Ir abajo
Xusso




Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : 41°23′N 2°10′E

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeMiér Sep 10, 2008 12:32 am

si tot això que dius es gratis, vinc.
Volver arriba Ir abajo
kogollita




Mensajes : 56
Fecha de inscripción : 19/06/2008

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeMiér Sep 10, 2008 2:20 pm

aneeeem!!!
m'agrada la idea de la senyoreta cuni de anar a la cerve y chupitos 1€!!!!!
Volver arriba Ir abajo
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeMiér Sep 10, 2008 4:56 pm

Senyor chupe, tot és gratis menys el que he ficat que costa 6€, però tampoc ens perdrem gran cosa xD

I em sembla bé el que dieu d'anar i tal, però també m'heu de dir el dia i quants próximament, que jo he d'anar fent/comentant coses a casa ù__ú

Una pregunteta, a dormir a casa meva o a casa de la meva avia?
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Xusso




Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : 41°23′N 2°10′E

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeJue Sep 11, 2008 5:25 am

a mi m'és igual on dormir, per cert, quan dieu chupitos a un euro us referiu al grouxo? perque hi aniré el 14 per la nit.


P.D: sí sí, el 15 no començo.
Volver arriba Ir abajo
kogollita




Mensajes : 56
Fecha de inscripción : 19/06/2008

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeJue Sep 11, 2008 4:10 pm

cristineta!! a dormir on tu vulguis!!

que simpàtic el senyor bolet que anirà als chupitos a un euro i començarà les classes més tard...(diria que si es el grouxo)
Volver arriba Ir abajo
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeJue Sep 11, 2008 4:26 pm

Sep, també hi ha sopar per 5€
Bueno, jo he comentat això a casa i tinc un petit problema, que és que a casa meva no hi hauran els meus pares i a casa de la meva avia no hi serà ni ma avia ni el meu tio (el meu avi sí)...M'informaré millor i tal, però bueno, que espai tinc als dos llocs fijo xD
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Laureta




Mensajes : 44
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : Terrassa

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeJue Sep 11, 2008 5:44 pm

oh que bee! que chachi pilongui!!! a mi m'és igual on dormir tb! xDDD ara que...no sabeu el que mola..arribar a les 9 del mati..i trobarte als avis de la Cris i a la seva germana allà desperts..i tu...bon diaa!!! =D xDDDDDDDDDDDDDDDD que bo...en fi...
Volver arriba Ir abajo
http://www.fotolog.com/m3lus3ta
kogollita




Mensajes : 56
Fecha de inscripción : 19/06/2008

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeVie Sep 12, 2008 1:56 pm

oh!! sopar per 5 euros!! molt bé cristina, veig que ens busques sopar baratet, ets una bona amfitriona!
Volver arriba Ir abajo
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeSáb Sep 13, 2008 1:09 pm

Gràaaacies gràcies Embarassed xDDD
Bé, vist que potser veiu 6 persones (Laura, Maria, Josep, Cuni, Elsa, Oriol) a casa de la meva àvia no s'hi cap ni de conya, així que vindriem a casa meva. Ara el problema és el meu pare, que vulgui deixar-me portar-vos a tots sense estar ells i tal T__T Espero que no tingui moltes coses en contra :_
Això sí, suposa que haurem de pillar el primer tren per venir cap aquí des del Prat (5min de recorregut), i de l'estació a casa hi ha uns 10-15 min caminant. Qui avisa no és traidor xDDDDDD
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeSáb Sep 13, 2008 8:26 pm

NO HE DIT RES, podeu venir a casa meva i sense pares que estaré Very Happy
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Cuni

Cuni


Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 06/07/2008
Localización : L'Hospitalet

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeSáb Sep 13, 2008 9:23 pm

Uoo mola la idea, bah que mes done anirem tant borratxos que no sabrem si caminem 15min o 30 aixi que ja esta be!
Lo dicho que yo me apunto y que la idea mola un monton Very Happy Pero una cosita...JO VULL FER BARCELONA!
Cuants dies/nits estarem?
Volver arriba Ir abajo
Xusso




Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : 41°23′N 2°10′E

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeLun Sep 15, 2008 12:00 am

al igual paguem per anar del prat a ca teua en tren!!

No podem anar caminant? son 5 o 6 quilòmetres que jo ho he fet en bici.

P.D: a mi els meus amics d'aqui em pegarán per no anar als concerts de Barcelona, però bueno... Ja els diré que em porteu a punta de pistola o algo...
Volver arriba Ir abajo
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeLun Sep 15, 2008 2:52 am

5 ó 6....o 10 ó 11km xDDDDDDD
Depèn de lo cansats que estiguem ja vorem, però no crec que us entrin ganes d'anar-hi caminant, ja us ho dic jo T___T
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Xusso




Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : 41°23′N 2°10′E

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeLun Sep 15, 2008 12:22 pm

bueno, exactament no ho sé, jo sé que de Gavà a l'aeroport són 20km i es passa per davant de ca teua i per mig del prat.

es colable l'estació del Prat? perquè la de viladecans sí oi?

Per cert,li podríem dir a Santi, que estarà a Reus.
Volver arriba Ir abajo
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeLun Sep 15, 2008 4:18 pm

La del Prat...va a ser que no, massa controlat, encara que a les 7 de matí no hi he nat mai :/
La de viladecans sí x 10000 xD
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
kogollita




Mensajes : 56
Fecha de inscripción : 19/06/2008

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeLun Sep 15, 2008 5:33 pm

Xusso escribió:
al igual paguem per anar del prat a ca teua en tren!!

No podem anar caminant? son 5 o 6 quilòmetres que jo ho he fet en bici.

P.D: a mi els meus amics d'aqui em pegarán per no anar als concerts de Barcelona, però bueno... Ja els diré que em porteu a punta de pistola o algo...


ei! que quedi clar que nosaltres no t'obliguem a venir, pero si no vens et pot passar el mateix que als teus amiguets del bosc...

http://farm1.static.flickr.com/83/233643275_5feb86fca6.jpg?v=0

quedes avisat, segur que els teus amics ho comprenen^^


monkey
Volver arriba Ir abajo
Xusso




Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : 41°23′N 2°10′E

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeLun Sep 15, 2008 11:49 pm

hòstia pos té bona pinta...

És igual, si no xunguem un parell de bicis al bicing, que nem aconseguit anar 5 en una.
Volver arriba Ir abajo
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeMar Sep 16, 2008 12:16 am

Gran maria xDDDDDDDDDD

Bicing?? És millor nar-hi amb tren a barna, pillar bici i venir muntats 5¿ ¬¬ com et compliques chupi...
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Cuni

Cuni


Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 06/07/2008
Localización : L'Hospitalet

Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitimeJue Sep 18, 2008 8:21 pm

No flipeu! En tren i si cal acminar 5 minuts pues es caminen, 5 o 10 o 15!
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Festa Major del Prat Empty
MensajeTema: Re: Festa Major del Prat   Festa Major del Prat Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Festa Major del Prat
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Okupes de Sorita :: Penya :: KDD'S-
Cambiar a: