| Ma surtit un treballet. | |
|
|
Autor | Mensaje |
---|
Puxel Admin
Mensajes : 47 Fecha de inscripción : 17/06/2008 Edad : 33 Localización : Castelló
| Tema: Ma surtit un treballet. Jue Jul 10, 2008 3:48 am | |
| Bueno no sé si us en recordeu de les meves sabies paraules, Axel el tio bueno: "Treballar en una disco mòbil es lo mes tirat que hi ha i jo muntaré una" Bé, pues he aconseguit un treballe't per 50€ de una nit porta'n una disco mòbil, si, no es conya xD en una festa privada de un hotel, 2 horetes 50€ (a 25€ la hora, flipa XD) M'han dit que si em surt bé i tal, em cridaran més vegades, el problema es que a aquelles hores de la nit no tinc transport i no crec que pugui anar moltes vegades... Pos res, es el dia 19 . Que us sembla? xD | |
|
| |
Cuni
Mensajes : 24 Fecha de inscripción : 06/07/2008 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Re: Ma surtit un treballet. Jue Jul 10, 2008 12:56 pm | |
| 19 de juliol????????
pero, que vols dir? que hi anem? o que ens sembla de si es chachi? xDDDDDDDDDDDDD
el treball en si mola molt! jajajaja 2 hores i guanyarse 50 euroS per posar musica..xD! buh! mola mola!!! ^^ (mira..ja tens 50 euros més per venir més vegades a bcn! xDDDD) | |
|
| |
Laureta
Mensajes : 44 Fecha de inscripción : 19/06/2008 Edad : 33 Localización : Terrassa
| Tema: Re: Ma surtit un treballet. Jue Jul 10, 2008 1:00 pm | |
| - Cuni escribió:
- 19 de juliol????????
pero, que vols dir? que hi anem? o que ens sembla de si es chachi? xDDDDDDDDDDDDD
el treball en si mola molt! jajajaja 2 hores i guanyarse 50 euroS per posar musica..xD! buh! mola mola!!! ^^ (mira..ja tens 50 euros més per venir més vegades a bcn! xDDDD) i si! otra vez yo! xDDDDDD per ultim cop! sorry! | |
|
| |
Puxel Admin
Mensajes : 47 Fecha de inscripción : 17/06/2008 Edad : 33 Localización : Castelló
| Tema: Re: Ma surtit un treballet. Jue Jul 10, 2008 2:48 pm | |
| - Cuni escribió:
- 19 de juliol????????
el treball en si mola molt! jajajaja 2 hores i guanyarse 50 euroS per posar musica..xD! buh! mola mola!!! ^^ (mira..ja tens 50 euros més per venir més vegades a bcn! xDDDD) No no, u dic a modo de comentario xD pero bueno aviam que tal està, i 50€ per dos horetes tu, de puta mare. | |
|
| |
kogollita
| Tema: Re: Ma surtit un treballet. Jue Jul 10, 2008 6:34 pm | |
| noi, tens una sort 50 euros per rascarte la panxa mentres fiques musica....aprofita i fes-ho bé, que si et criden més cops et pots treure el títol de dj (tataratata) (ala, l'axel allà a uan discoteca: arriba amigos! i fican musica...0_0) es igual, que vagi be la feina!! | |
|
| |
Puxel Admin
| Tema: Re: Ma surtit un treballet. Jue Jul 10, 2008 7:18 pm | |
| Jo m'entres la música soni, em fotre a jugar a la DS xDD | |
|
| |
Moli
Mensajes : 100 Fecha de inscripción : 30/06/2008 Edad : 34 Localización : El Prat de Llobregat (bcn)
| Tema: Re: Ma surtit un treballet. Vie Jul 11, 2008 1:56 am | |
| Jo vull fer això ;______; perè és que em mola més estar ballant que no pas estar ficant la música Hm
Ho podries fer a Sorita Axel·l! xDDDDDDDDD | |
|
| |
Cuni
Mensajes : 24 Fecha de inscripción : 06/07/2008 Localización : L'Hospitalet
| Tema: Re: Ma surtit un treballet. Jue Jul 17, 2008 12:04 am | |
| Vale crec que la senyora CUNI d'adalt és la laura, ¬¬ molt bé laura, joder macho, yo aqui flipant, que no recordaba haver-ho escrit...T_T Home axel esta molt be el treballet aixi pilles idees i practiques i ens montes alguna festeta a la penya, RECORDEM penya, que NO tenim. | |
|
| |
Laureta
Mensajes : 44 Fecha de inscripción : 19/06/2008 Edad : 33 Localización : Terrassa
| Tema: Re: Ma surtit un treballet. Jue Jul 17, 2008 12:21 am | |
| jajajajaj si era jo si...EH! a sobre ket deixo registrarte al meu ordinador ¬¬ ara la culpa será meva! xDDD tonta! xP jajajaja en fin...això això..no tenim penya...u.U' | |
|
| |
Xusso
Mensajes : 74 Fecha de inscripción : 19/06/2008 Edad : 33 Localización : 41°23′N 2°10′E
| Tema: Re: Ma surtit un treballet. Sáb Jul 19, 2008 2:11 pm | |
| M'HAS CAIGUT...!!
MOLT BAIX!!
en una discomòbil... com corrompen els diners... | |
|
| |
Puxel Admin
| Tema: Re: Ma surtit un treballet. Sáb Jul 26, 2008 1:02 am | |
| Pos em pillaran mes vegades xD | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Tema: Re: Ma surtit un treballet. | |
| |
|
| |
| Ma surtit un treballet. | |
|