Okupes de Sorita
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Okupes de Sorita

Aquí estamos, porque hemos venido.
 
ÍndicePortalÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Pont de l'1 de Novembre

Ir abajo 
+3
Cuni
Moli
Xusso
7 participantes
Ir a la página : Precedente  1, 2, 3  Siguiente
AutorMensaje
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeJue Oct 16, 2008 11:42 pm

La questio continua sent....necessito saber oonn neeem

xDDDD
Aviam, per mi, port aventura em sembla car pel que serà aquell cap de setmana...MOLTA gent té pont i evidentment estarà a petar.
Llorenç em sembla bé, no hi he nat mai, però per fer festa.....joijoi


L'altra opció era..? Em torno boja T_T
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Xusso




Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : 41°23′N 2°10′E

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeVie Oct 17, 2008 12:38 am

pues sotmetessim-ho a votació popular no?

no sé, podem fer coses per Barcelona també... beure es beu igual o millor, i jo no he sortit mai amb vosaltres per aqui... però com vulgueu.

per cert, el dia 24 vé el santi estarem per taller per la tarda, si voleu venir...
Volver arriba Ir abajo
Laureta




Mensajes : 44
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : Terrassa

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeSáb Oct 18, 2008 6:10 pm

uuuhm...jo estic amb la Nuriaaa!!!! a més, a llorenç hi ha festa grossa no?? :O i no sée...jo crec que beure es beuria millor allà xDDDDD principalment pk hi ha menys "vigilancia" que akiii, no sé...ho trobu més sa allà XD com vulgueu...jo per mi, nar a port aventura es una bogeria....MOLTA gent...i jo m'agobio molt XDDDDDD si s'ha de votar popularment, jo votu per llorenç (SEMPRE que estiguien d'acord l'Elsa i l'Oriol ^^ que son els que ens han d'acollir XD )

apa, ahi lo dejo! ^^




P.D. a méees, per barna tb podem sortir un finde kualsevooool =D
Volver arriba Ir abajo
http://www.fotolog.com/m3lus3ta
Artemis




Mensajes : 17
Fecha de inscripción : 30/06/2008

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeSáb Oct 18, 2008 10:29 pm

Avere, a Llorenç, si no hi ha correllengua no hi ha res vv
Simpo i ja està, i jo sincerament passo d'estar a Llorenç i quedar-nos tirats pel carrer.
Si hi hagues concert o algo, doncs mira encara, pero jo per anar al simpo i estar alla que no hi caps, doncs no.
A més, m'he trobat vegades que la gent se n'anava a les 3, i a la rambla no hi havia ningu.
Es una merda Llorenç, jo no se que li veieu.
Però com vulgueu, això si, a casa meva no hi podeu venir tots. Ara hi estem plens a casa, i mon pare necessita llevar-se aviat per treballar i tot, que ell no te mai festa.
Però en fi, com vulgueu.
Jo prefereixo sortir de Llorenç.
I Port Aventura es una bogeria, si un cap de setmana normal ja t'estas una hora per pujar, fliparem. A més, no se si pujaran preus o que. I entre els trens i tot, a alguns els sortira un ull de la cara (al Axel per exemple)

Com vulgueu, pero decidiu ja, perque si es a Llorenç, mons pares si els i dic d'aqui dos dies m'enviaran a pastar fang, perque tampoc se si ells portaran gent a casa.
Volver arriba Ir abajo
kogollita




Mensajes : 56
Fecha de inscripción : 19/06/2008

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeSáb Oct 18, 2008 11:05 pm

jo crec k seria millor quedarnos per barcelona, k tmb hi ha més per triar...

p.d estic fent el k em vau dir de guardar totes les monedes d'un centim (tinc 22 xD)
Volver arriba Ir abajo
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeDom Oct 19, 2008 1:58 pm

Bueno, si no hi ha festa a Lloreç, casi que Bcn sí que és la millor opció....
Per mi genial : )
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Laureta




Mensajes : 44
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : Terrassa

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeDom Oct 19, 2008 2:43 pm

vale vaa, si no hi ha festa i hi hauria follon per nar a llorenç per dormirr..doncs no res home!! bcn!! ^^



apa ka direu el ke XD
Volver arriba Ir abajo
http://www.fotolog.com/m3lus3ta
Xusso




Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : 41°23′N 2°10′E

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeLun Oct 20, 2008 1:20 am

a Barcelona?? no feteu!! ara haurem de treballar els d'aquí?!?! quin pal!!

ixdé.

No però, pensant que el dia 25 ja quedem per bcn, podríem fer una variació cap a Terrassa o El Prat. Tot i que alguna nit també es fa a bcn es clar.

buenop com vulgueu.

i repeteixo. el divendres 24 per la tarda (aquest proper) el santi i jo anem al carrer tallers, voleu venir?
Volver arriba Ir abajo
Laureta




Mensajes : 44
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : Terrassa

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeLun Oct 20, 2008 5:21 pm

a Terrassa i al Prat akest any ja s'hi ha anat ¬¬ XDDD fem algu per bcn cooi jajaja
Volver arriba Ir abajo
http://www.fotolog.com/m3lus3ta
kogollita




Mensajes : 56
Fecha de inscripción : 19/06/2008

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeLun Oct 20, 2008 5:22 pm

com volgueu, jo a partir del divendres per la tarda el k volgueu...


per cert lo de tallers, no crec que tingui l'economia com per anar també el 24 a bcn pero...sou uns nois tan macos que em podrieu fer un favor oi? aixi no tindria que anar expresament

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Sabate11

a tallers hi ha una sabateria k no es de candem (nomé shi ha una crec) podrieu mirar si tenen aquestes sabates? sk aixi m'estalbio el viatge si no les tenen Smile


p.d. que mal lo he pasado para poner la foto>_<
Volver arriba Ir abajo
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeLun Oct 20, 2008 5:26 pm

És que jo (per exemple, no sé si algú més) no podré anar el cap de setmana del 25, tinc dos cumples (un divendres i altre dissabte...) així que no hauré fet festa a bcn amb vosaaltres xDD
(això respon també a que no crec q pugui anar divendres per la tarda a tallers)

Al Prat...bueno, com vulgueu, però la diversió és més ben mínima....(si tinguéssim tots més de 18 podriem anar al karaoke T____T)
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeLun Oct 20, 2008 5:27 pm

Com molen les baaambes! :O
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Xusso




Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : 41°23′N 2°10′E

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeLun Oct 20, 2008 6:28 pm

ala!! pos el 1 i el 2 per bcn!!

llavors qui vé pel25? perquè si no nem l'oriol, el santi i jo a liarla parda i punto
Volver arriba Ir abajo
kogollita




Mensajes : 56
Fecha de inscripción : 19/06/2008

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeMar Oct 21, 2008 12:04 am

A veure la senyoreta Cuni m'ha enviat un missatge on diu que vol saber qui podrà anar divendres o dissabte. Mireu el seu correo, si no el voleu buscar aqui està:

Senyors! Bé he llegit el foro, i he arribat a la conclusió de que no volem anar a port aventura perque és massa car i hi haura moltísima gent, i que no volem anar a llorenç, perque l'elsa i l'oriol volen sortir d'alla, i ademes si no hi ha correllengua, us dic per experiencia, que el simpo a patrir de la 1 no et deixen entrar si no portes DNI.

Així que per petició popular vindreu tots a barcelona, la idea és, els que pugueu venir divendres a les 3 estaria molt guai, aixi aprofitem la tarda, despres dissabte pel matí fariem saló aixi ja ho tenim enllestit, i per la tarda, el que vulgueu ( recordem l'any de la pista de gel, va estar molt guapo!) i aixo, pues eso skating o ciutadella o turismo por bcn, i per la nit, home doncs un GROUCHO cau segur! I ens podriem quedar per alla, la cris que n'és la experta que ens porti per algun lloc, podem venir aqui a Lh encara que no hi ha gaire cosa...com vulgueu, per cert mons pares estaran a calafell, aixi que si ens repartim, les noies que sou les més assenyades ( menus quan bebeu) veniu a casa meva, encara que dormiu al sofa o dos en un llit, i els nois a casa el chupi que és molt més gran! O TOTS A CASA EL CHUPII no no aixo no xD!


Apa, contesteu si us sembla be, amb un simple SI o NO em sembla bé ja em vale, i afegiu si vindreu divendres o dissabte.
i josep, tu i jo ja parlarem i busquem algo per fer per aqui.



Bueno, jo segurament podria marxar divendres després de classe i eso...xD contesteu al conill!

buah! quin comentari tan super-mega-llarg!!
Volver arriba Ir abajo
Artemis




Mensajes : 17
Fecha de inscripción : 30/06/2008

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeMar Oct 21, 2008 1:36 am

Cristina refregant-nos els seus 18 ¬¬...
Volver arriba Ir abajo
Xusso




Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : 41°23′N 2°10′E

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeMar Oct 21, 2008 2:24 am

dintre de poc li refregarem el carnet de conduir... Twisted Evil
Volver arriba Ir abajo
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeMar Oct 21, 2008 5:35 pm

No restrego res :_________ era un comentari
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Artemis




Mensajes : 17
Fecha de inscripción : 30/06/2008

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeMiér Oct 22, 2008 10:26 pm

ja ja.. xDD es broma dona!
Volver arriba Ir abajo
Cuni

Cuni


Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 06/07/2008
Localización : L'Hospitalet

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeVie Oct 24, 2008 10:12 pm

MARIAAAAAA LAS BAMBAS QUE QUIERES ESTAN AQUI EN HOSPITALEEEEEEEET!
Smile
Volver arriba Ir abajo
Xusso




Mensajes : 74
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : 41°23′N 2°10′E

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeSáb Oct 25, 2008 2:48 am

hospitalet capital mundial de la moda!
Volver arriba Ir abajo
Laureta




Mensajes : 44
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : Terrassa

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeSáb Oct 25, 2008 11:34 pm

jajajajaja tenen de tot XD
Volver arriba Ir abajo
http://www.fotolog.com/m3lus3ta
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeDom Oct 26, 2008 12:00 am

IMPORTANT!!
Aviam, jo necessito saber un pla pel pont, perquè tinc un aniversari (no sé si divendres o dissabte encara) però estaria bé saber més o menys què farem.
Cú ha dit que no tenim entrades per a tots (de fet, només hi han 3) i jo crec que passo bastant de pagar l'entrada (bàsicament perquè la meva situació econòmica està passant per un mal moment).


Així doncs...propuestas??
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Laureta




Mensajes : 44
Fecha de inscripción : 19/06/2008
Edad : 33
Localización : Terrassa

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeDom Oct 26, 2008 12:48 am

bueno jo aviso que divendres segurament no aniréee, depen del ke fem, estaré massa cansada...aixi que...

currem-nus el dissabte anda xDDDD

Cris, peting tu yu XD
Volver arriba Ir abajo
http://www.fotolog.com/m3lus3ta
Cuni

Cuni


Mensajes : 24
Fecha de inscripción : 06/07/2008
Localización : L'Hospitalet

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeMar Oct 28, 2008 8:12 pm

Ok, així doncs queda clar que baixareu tots dissabte oi?
Bé doncs, noies casa meva ñes lliure, bé el corcó de magermana hi serápero no se a quina hora vindra a dormir, aixo no es tarrassa, ni menys llorenç, i esta clar que no tinc 18 anys, aixi que la hora de tornada la parlarem, sense flipar-nos please!

Lo dicho, apa champi nem a proposar que els muntem a aquests.



Per cert, he dicidit jo en nom de tots dissabte perque divendres tinc masses coses a fer!
Volver arriba Ir abajo
Moli

Moli


Mensajes : 100
Fecha de inscripción : 30/06/2008
Edad : 33
Localización : El Prat de Llobregat (bcn)

Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitimeMar Oct 28, 2008 8:23 pm

Això dic jo... l'única que havia dit que no al divendres era la senyora Lau, jo en principi no tinc res a fer...
(Diss. sí, claro)
ù__ú
Volver arriba Ir abajo
http://lhun.deviantart.com
Contenido patrocinado





Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Empty
MensajeTema: Re: Pont de l'1 de Novembre   Pont de l'1 de Novembre - Página 2 Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Pont de l'1 de Novembre
Volver arriba 
Página 2 de 3.Ir a la página : Precedente  1, 2, 3  Siguiente

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
Okupes de Sorita :: Penya :: KDD'S-
Cambiar a: